INREGISTRARE / ACCES ELEVI         WEBEX         MICROSOFT TEAMS Achizitii Liceul Tehnologic Brad Segal | Asociatia Ecovivere

Achizitii Liceul Tehnologic Brad Segal

imagine-stagiu-practica-cu-sigle

PROIECT: „Stagii de practica inovative pentru o dezvoltare durabila” – cod SMIS 135005

ACHIZITOR: LICEUL TEHNOLOGIC "BRAD SEGAL" TULCEA

Proiect cofinanțat din Programul Operațional Capital Uman 2014-2020

In atentia agentilor economici

 

INVITAȚIE DE OFERTARE

- produse IT – laptop, multifunctionala, softuri si antivirus –

 

LICEUL TEHNOLOGIC "BRAD SEGAL" TULCEA, cu sediul în Str. Babadag, nr.146, loc. Tulcea, jud.Tulcea, cod poștal 820004,România; telefon: 0240 531130, cod de înregistrare fiscală 4508754, în calitate de PARTENER al proiectului „Stagii de practica inovative pentru o dezvoltare durabila” – cod SMIS 135005 și în vederea implementării proiectului ante-menționat, intenționează să achiziționeze produse IT,  conform celor cuprinse în prezenta invitație.

Vă invităm să ne înaintați oferta dumneavoastră pentru produse IT – laptop, multifunctionala, softuri si antivirus:

DESCRIEREA PRODUSELOR

1. laptop – 2 bucati

Specificatii tehnice solicitate minime

Display

15.6-inch FHD (1920x1080) Anti-Glare LED- Backlit Display,

Procesor

108th Generation Intel(R) Core(TM) i7-1065U

Processor (8MB Cache, up to 3,9 GHz)

Placa video

integrata Intel sau similar

Memorie RAM

8GB, DDR4, 2400MHz

Stocare

256 GB 2.5inch SATA Class 20 Solid State Drive

Unitate optica

DVD-RW,

Conectivitate

 Wireless , LAN 10/100 + Bluetooth

Tastatura

English Non Backlit Keyboard

Porturi

HDMI ,  USB 2.0, USB 3.01, 1x RJ-45 10/100, , Audio JackCombo

Baterie

40 WHr 4-Celule

Cititor carduri

da

Adaptor

45 Watt AC Adapter

Culoare

Negru- preferabil

Garantie

 Minim 12 luni

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Imprimanta multifunctionala 1 bucata

Specificatii tehnice solicitate minime

Viteza

minim 20ppm

Functii

Copy/Print/Scan

Format general imprimanta

A3

Mod printare

color

Scanare fata/verso automat / Duplex la copiere si imprimare

 DADF 110 coli

Alimentator de documente reversibil

DADF de minim 110 coli

Procesor

minim 1,05GHz dual core

Memorie

minim 4GB

HDD

 

Rezolutie  copiere

600x600 dpi

Rezolutie printare

1200x2400dpi

Touch screen

minim 7"

Alimentare  hartie standard

minim bypass 100 coli + 1 tava x 520 coli +  1 tava x 520 coli cu stand

Iesire

500 coli (optional dual catch tray 2 x 250 coli)

Limbaje

PCL5/6, XPS, PDF (optional PS3),

Timp de pornire (de la deschidere)

maxim 98 s

Timp de iesire prima pagina color

maxim 9.5 s

Timp de iesire prima pagina alb negru

7.5 s

Conectivitate

retea + USB direct print

Greutate hartie

intre 50-256 gsm

Volum maxim lunar

 87000

Volum maxim recomandat

5500p/luna 

 Viteza scanare color de retea

55ipm A4

Duplex scan speed

26 ipm

Tonere de start

minim 15000p black, 9000p color

Tonere standard

black minim23000, color minim 16000

 Garantie

Minim 12 luni

3. Pachet software 2 bucati 

Sistem de operare

Windows 10 

Software de prelucrae si calcul

Microsoft Office 10 Home&Business 2019

Software protectie calculator

Antivirus licenta

 

Prețurile vor fi exprimate franco beneficiar (achizitor), la adresa de livrare. Livrarea se face pe cheltuiala furnizorului la următoarea adresă Str. Babadag, nr.146, loc. Tulcea, jud.Tulcea, cod poștal 820004,România; telefon: 0240 531130 toate riscurile transportului fiind în sarcina Furnizorului.

Termenul maxim de livrare a produselor finite este 08.02.2021.

Plata serviciilor se va face în termen de maxim 60 de zile de la livrarea integrala a produselor.

1. PREZENTAREA OFERTELOR

Ofertele vor include datele de identificare (sediu social, cod fiscal) și datele de contact ale ofertantului (e-mail, adresă de contact – dacă diferă de adresa sediului social). 

Ofertele vor fi adresate către Beneficiar și vor putea fi transmise in format electronic electronic, la adresa de e-mail colbradsegaltl@gmail.com  și/sau în format tipărit la adresa: Str. Babadag, nr.146, loc. Tulcea, jud.Tulcea, cod poștal 820004,România; telefon: 0240 531130.

Oferta va enunța cel puțin: pretul unitar fără TVA pentru fiecare produs în parte,  precum pretul  total cu TVA. Tarifele vor fi exprimate în lei.

Înaintarea unei oferte de prețuri echivalează cu asumarea în detaliu a tuturor cerințelor cuprinse în descrierea produselor, cu excepția cazului în care aceasta cuprinde o descriere contrară a caracteristicilor produselor  ofertate.

Valoarea maximă plătibilă pentru întreaga furnizare (produse + servicii)  este de 24.514,00 lei, inclusiv TVA.

2. Data și ora limită de prezentare a ofertelor: 29.01.2021,  ora 14.30.

3. Criteriu atribuire:

Va fi contractată oferta cea mai avantajoasă, respectiv aceea care respectă specificațiile tehnice minime și are cel mai scăzut preț total fără TVA. Ofertele primite după data și ora limită de prezentare a ofertelor nu vor fi evaluate.

DATA: 25.01.2021