PROIECT: „Stagii de practica inovative pentru o dezvoltare durabila” – cod SMIS 135005
ACHIZITOR: LICEUL TEHNOLOGIC "BRAD SEGAL" TULCEA
Proiect cofinanțat din Programul Operațional Capital Uman 2014-2020
In atentia agentilor economici
INVITAȚIE DE OFERTARE
- produse IT – laptop, multifunctionala, softuri si antivirus –
LICEUL TEHNOLOGIC "BRAD SEGAL" TULCEA, cu sediul în Str. Babadag, nr.146, loc. Tulcea, jud.Tulcea, cod poștal 820004,România; telefon: 0240 531130, cod de înregistrare fiscală 4508754, în calitate de PARTENER al proiectului „Stagii de practica inovative pentru o dezvoltare durabila” – cod SMIS 135005 și în vederea implementării proiectului ante-menționat, intenționează să achiziționeze produse IT, conform celor cuprinse în prezenta invitație.
Vă invităm să ne înaintați oferta dumneavoastră pentru produse IT – laptop, multifunctionala, softuri si antivirus:
DESCRIEREA PRODUSELOR
1. laptop – 2 bucati
Specificatii tehnice solicitate minime |
|
Display |
15.6-inch FHD (1920x1080) Anti-Glare LED- Backlit Display, |
Procesor |
108th Generation Intel(R) Core(TM) i7-1065U Processor (8MB Cache, up to 3,9 GHz) |
Placa video |
integrata Intel sau similar |
Memorie RAM |
8GB, DDR4, 2400MHz |
Stocare |
256 GB 2.5inch SATA Class 20 Solid State Drive |
Unitate optica |
DVD-RW, |
Conectivitate |
Wireless , LAN 10/100 + Bluetooth |
Tastatura |
English Non Backlit Keyboard |
Porturi |
HDMI , USB 2.0, USB 3.01, 1x RJ-45 10/100, , Audio JackCombo |
Baterie |
40 WHr 4-Celule |
Cititor carduri |
da |
Adaptor |
45 Watt AC Adapter |
Culoare |
Negru- preferabil |
Garantie |
Minim 12 luni |
2. Imprimanta multifunctionala 1 bucata
Specificatii tehnice solicitate minime |
|
Viteza |
minim 20ppm |
Functii |
Copy/Print/Scan |
Format general imprimanta |
A3 |
Mod printare |
color |
Scanare fata/verso automat / Duplex la copiere si imprimare |
DADF 110 coli |
Alimentator de documente reversibil |
DADF de minim 110 coli |
Procesor |
minim 1,05GHz dual core |
Memorie |
minim 4GB |
HDD |
|
Rezolutie copiere |
600x600 dpi |
Rezolutie printare |
1200x2400dpi |
Touch screen |
minim 7" |
Alimentare hartie standard |
minim bypass 100 coli + 1 tava x 520 coli + 1 tava x 520 coli cu stand |
Iesire |
500 coli (optional dual catch tray 2 x 250 coli) |
Limbaje |
PCL5/6, XPS, PDF (optional PS3), |
Timp de pornire (de la deschidere) |
maxim 98 s |
Timp de iesire prima pagina color |
maxim 9.5 s |
Timp de iesire prima pagina alb negru |
7.5 s |
Conectivitate |
retea + USB direct print |
Greutate hartie |
intre 50-256 gsm |
Volum maxim lunar |
87000 |
Volum maxim recomandat |
5500p/luna |
Viteza scanare color de retea |
55ipm A4 |
Duplex scan speed |
26 ipm |
Tonere de start |
minim 15000p black, 9000p color |
Tonere standard |
black minim23000, color minim 16000 |
Garantie |
Minim 12 luni |
3. Pachet software 2 bucati
Sistem de operare |
Windows 10 |
Software de prelucrae si calcul |
Microsoft Office 10 Home&Business 2019 |
Software protectie calculator |
Antivirus licenta |
Prețurile vor fi exprimate franco beneficiar (achizitor), la adresa de livrare. Livrarea se face pe cheltuiala furnizorului la următoarea adresă Str. Babadag, nr.146, loc. Tulcea, jud.Tulcea, cod poștal 820004,România; telefon: 0240 531130 toate riscurile transportului fiind în sarcina Furnizorului.
Termenul maxim de livrare a produselor finite este 08.02.2021.
Plata serviciilor se va face în termen de maxim 60 de zile de la livrarea integrala a produselor.
1. PREZENTAREA OFERTELOR
Ofertele vor include datele de identificare (sediu social, cod fiscal) și datele de contact ale ofertantului (e-mail, adresă de contact – dacă diferă de adresa sediului social).
Ofertele vor fi adresate către Beneficiar și vor putea fi transmise in format electronic electronic, la adresa de e-mail colbradsegaltl@gmail.com și/sau în format tipărit la adresa: Str. Babadag, nr.146, loc. Tulcea, jud.Tulcea, cod poștal 820004,România; telefon: 0240 531130.
Oferta va enunța cel puțin: pretul unitar fără TVA pentru fiecare produs în parte, precum pretul total cu TVA. Tarifele vor fi exprimate în lei.
Înaintarea unei oferte de prețuri echivalează cu asumarea în detaliu a tuturor cerințelor cuprinse în descrierea produselor, cu excepția cazului în care aceasta cuprinde o descriere contrară a caracteristicilor produselor ofertate.
Valoarea maximă plătibilă pentru întreaga furnizare (produse + servicii) este de 24.514,00 lei, inclusiv TVA.
2. Data și ora limită de prezentare a ofertelor: 29.01.2021, ora 14.30.
3. Criteriu atribuire:
Va fi contractată oferta cea mai avantajoasă, respectiv aceea care respectă specificațiile tehnice minime și are cel mai scăzut preț total fără TVA. Ofertele primite după data și ora limită de prezentare a ofertelor nu vor fi evaluate.
DATA: 25.01.2021